Stockholms Blomsterprogram 2013 del 1

Vår i Stockholm

Med inspiration ifrån Slottsträdgårdsmästaren och en stor ovilja att sitta stil promenerade vi längs gatorna på Söder härom kvällen. Bilden nedan visar mig och två av mina kärlekar, lite charmig! Hur bilderna blev som jag tog syns lite längre ned. De här bilderna har jag redigerat mer än vanligt, framförallt ändrat nyansen så att det skulle passa ihop med bilden jag fått lite bättre. Pärlhyacinter är ingen favorit men de har en tilltalande struktur. Mer om pärlhyacinter snart!

two loves

Vårkrukor i Stockholm

Blomsterprogram Stockholm 2013

Taggad

Kommentera

