En adlig pelargon!

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Eller det var supertrevligt att gå omkring på Nordiska trädgårdar 2013 och se allt grönt och allt som blommade. Men jag misslyckades radikalt med de där handlandet. Det var så otroligt mycket folk. Blev alldeles stressad och obeslutsam. Precis innan vi skulle gå hamnade vi framför ett av Pelargon stånden.

Lord Brute Pelargon

För att köpa något, valde jag en mycket charmig pelargon- stickling, bara en?! Jag vet! Hoppas nu den klarar sig bra på min fönsterbräda för blomningen ser förförisk ut vid en bild sökning.

Taggad , ,

Kommentera

