Ska mossan få vara kvar?

I familjen har vi delade meningar om huruvida den här bergsknallen ska få fortsatta vara moss-beklädd eller om vi ska plocka fram berget. I dagarna som varit när allt varit grått och solen gömt sig bakom molnen har jag gått och tänkt att jag nog ändrat mig till resten av familjens åsikt; visst kan vi plocka bort mossan. Men idag har min åsikt svängt tillbaka. Mossan är så klädsam för den lila bergsknallen och jag kommer fortsätta vara mossans första försvarare ett tag till!

Taggad , , , ,

Kommentera

