Bröllopstankar och sockertoppsgranar

I helgen stod jag i kyrkan som tärna när ‘söstra mi’ gifte sig. Jag har lätt till tårar i alla möjliga sammanhang så detta känslomässiga tillfälle var en svår prövning för mig.

Jag ville verkligen inte stå vid altaret och lipa, bröllop är ju kul! Så va gjorde jag istället för att inte bli allt för tagen? Tänkte hela tiden; ”jag är en sockertoppsgran, jag är en sockertoppsgran, jag är en sockertoppsgran”. Vad prästen sa, eller hur deras löften hördes?! Det har jag ingen aning om, men jag grät inte 😉

Bilden har min bästa bror tagit, mer av hans grejjer finns här: https://www.facebook.com/BearstyleProductions

Taggad ,

Kommentera

